Minimalt

Minimalt med sömn inatt.
Men trots detta så känner jag mig inte trött.
Jag borde vara trött efter sisådär 4 timmars sömn bara.
Men icke.
Satt här tidigare idag innan jag skulle hämta Tiili och kände bara att usch vilken tråkig kväll jag kommer ha.
SÅ råkade jag komma in på en gammal video med Hanson och deras låt Mmmbop.
Kommer ni ihåg den?
Jösses vad gott humör jag blev på haha.
Tre ungar som springer runt och leker.
Längtade till barndomen igen en sväng helt klart.
Tänk vad lite musik kan gör med hela ens dag, för vips så var jag på gott humör och är det ännu.
Suttit här med ett nostalgiskt leende en stund nu på kvällen oxå.
=)

Kommentarer
Postat av: Cristin

Jag minns inte att jag testat det överhuvudtaget. Hehe, antar att jag är den enda människa i världen vid min ålder som inte smakat fattiga riddare ;-)

2011-03-16 @ 05:47:59
URL: http://malinelise.blogg.se/
Postat av: Cristin

Det är så synd att andra människor ska kommentera så, kanske det inte är medvetet. Men ändå så är det ju sånt som får en själv att bli orolig. Vi har alltid fått kommentarer om Patrics dåliga aptit. Det börjar bli tröttsamt. Varje ny vikarie på förskolan talar om för oss att han äter dåligt. Med barn är ju hälsan ändå inte så komplicerad. Mår barnet bra, är pigg, går uppi

I vikt osv, finns det oftast inget att oroa sig för.



Med rutiner är vi nog alla väldigt olika. Det finns ju de som måste ha rutiner till allt och de som lever för dagen. Vi kör nog en blandning. Mattider är ganska fast här och även då han ska till sängs på kvällen. Men det är inte på minuten. En timme hit å dit spelar mindre roll :-D

2011-03-16 @ 05:54:38
URL: http://malinelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0