Massa nytt

Sprattlarn har varit och är fortfarande i en lite jobbigare period.
Andra skulle säkert inte reagera, men för mig är minsta förändring en stor skillnad på mitt annars så lätta barn.
Jag tycker att hon är gnällig och pipig och hon sover inte lika bra för tillfället.
Men detta beror troligtvis på en ny uvecklingsfas har jag kommit fram till.
För det kommer massa nya ord!
Vissa förstår jag så som "Blöja", men ett helt gäng ord som hon upprepar förstår jag inte och då är det kanske inte så konstigt om hon gnäller och piper.
Hur frustrerande är det inte att inte kunnna göra sig förstådd liksom?
Tröga mamma ;)
Hoppas fasen går över snart och jag lär mig förstå fler ord.
Börjar bli en aning trött.
Vilket kanske är orsaken till att jag just nu saknar sovmorgnar så sjukt mycket hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0