Från inget, till inget.

Idag kom Peter hit.
Tanken var att vi skulle få skrivit arbete.
Dessvärre verkar jag inte kapabel att göra det just idag.
FIck ihop några få rader bara.
Vi har dock hunnit flumma bort oss på annat.
Inte så, jag vill verkligen få arbetet klart.
Men det går bara inte.
Hjärnan blir helt blank när jag försöker och mina fingrar blir stela.
Skit är vad det är...
Nu blir det myskväll med Peter istället.
Vi har legat alla tre här hemma och tittat på svärdet i stenen.
Nu inväntar vi att lillan ska somna så vi kan slänga på en film som är lite mer "vuxen".
Inte tecknad med andra ord.
Dessutom kommer godiset åka fram när hon sussar hehe.
Imorgon är det dags att försöka skriva igen.
Tur att jag har iaf två dagar på mig till att försöka få ihop något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0