...

Tystnad..
Ord utan vokabulär.
Händer som viskar.
Läppar som kräver.
Blickar.
Ser du vad jag säger?


Om tanken, händerna, blicken kunde ge svar på frågorna i mitt inre.
Jag skulle ge allt.
Jag skriker utan ord, älskar..
Hatar. Kräver.
Vill!
Ett litet tecken.
En aning.
Ett ord.
Ge mig..
Någonting.


Nyfiken.
Ja.
Hur skulle jag inte kunna vara det?
När inget avslöjas.
Rena fakta är inte en människa.
Jag vill se ditt inre, inte ditt yttre.
Varför döljer du det?
Finns det?
Eller är du så tom?
Utan tankar, drömmar, vilja.
En önskan.
Känslor.
Visa något!
Bli arg, vad som helst.
Bara ge mig något..
Vart är oceanen som de allra flesta människor har inom sig.
Det är den jag vill se.
Djupet.
Mörkret. Skuggorna.
Det finns där.
Jag vill se det.
Känna det..

Ida Maria – Oh My God

Ni behöver inte förstå, det är helt ok.
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0