Dag 27 – Min favoritplats

Favoritplatser har man ett par.
Sängen är en stor favoritplats, där får man sova!
Sova är ju riktigt skönt.
Jag gillar faktiskt att åka buss längre sträckor utan barn.
En av orsakerna till det är just att jag somnar så sjukt gott på bussar.
Jodå, jag erkänner att jag är en trött människa och att sova är en riktigt trevlig sysselsättning haha.
När jag bodde i Lysekil så var min favoritplats mitt kök.
Jag hade ett vardagsrum men hade nog inte saknat det om det hade försvunnit på den tiden eftersom jag vistades så fruktansvärt lite tid i det.
Utomhus har jag nog inga direkta favoritplatser.
Dels för att vi har vinter halva året och regn den andra halvan och man då inte kan vistas utomhus.
Men utomhus är det nästan alltid bra om man bara har bra människor runt sig.
Det är ju så i mitt huvud att platsen inte spelar någon roll alls om man bara är omgiven av människor man tycker om.
Sommrarna i Lysekil har nästan alltid varit fina eftersom jag haft bra människor runt mig och det finns så otroligt många vackra platser man kan spendera tid på.
Sedan akn jag ju tyvärr inte förneka att jag spenderar en hel del tid framför datorn, även om det blivit mindre tid sedan jag slutade spela, men jag skulle ändå inte kalla det en favoritplats. 
Så ser det ut, inga stora förklaringar om en favoritplats som ligger på nå konstigt ställe som jag älskar över alla andra.


Kommentarer
Postat av: Cristin

Ha ha, ja för det mesta. Men igår vann jag faktiskt två gånger! Sedan om det var tur eller något annat som hjälpte mig till det vet jag inte :-)

Spel överhuvudtaget är så kul, minns ju när vi brukade spela monopol hos dig och slörpa kall oboy.

2011-03-11 @ 13:04:22
URL: http://malinelise.blogg.se/
Postat av: Cristin

Ja vi gjorde la om reglerna totalt när det gällde pengahanteringen ;-) Men shit va kul det var :-D Du köpte det väl på göfab? Minns mycket kring det spelet!

2011-03-11 @ 13:19:38
URL: http://malinelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0