Dag 25 – En första

Känsla!
En första känsla kan betyda så mycket.
Man kan handlöst falla för en annan människa.
Även utan att vara fysiskt attraherad av personen ska nämnas.
Första känslan man får av en människa kan vara så underbar, så perfekt och ofta, ofta när man får en första underbar känsla så blir det en person man behåller.
I sitt hjärta.
Jag har mött några sådana människor i mitt liv.
Ger bort en liten bit av mitt hjärta och får aldrig tillbaka den.
Det gör ont när dessa människor inte finns nära.
Hjärtat saknar ju en bit..
Ikväll hörde jag av en av dessa djupt saknade människorna av sig till mig.
Vilken lycka!
Han kommer hem!
Jag får träffa honom igen, jag som trodde han var förlorad för alltid tillsammans med biten av mitt hjärta!
Smått salig är jag.
Längtar som en galning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0