Dag 23 – Det här får mig att må bättre

När allt går vägen vid sällsynta tillfällen.
Då mår jag bra.
När solen skiner och värmen är påväg.
När mina vänner är nära, senaste tentan avklarad, Lillan är på gott humör.
Sådant får mig att må bra.
Ligga och sola på sommaren.
Det är mycket som får mig att må bättre, må bra.
Men minns under min graviditet att jag i flera veckor gick omkring i någon slags eufori.
Det var helt underbart.
Så vill jag ha det igen!
När jag inbillar mig att jag är kär är jag lycklig ett tag haha.
Tills jag börjar undra vart fjärilarna är och inser att jag inte är kär.
Men det är ju faktiskt trevligt när man tror att man är kär.
Då är ju allt fint, regn, snö, ostädat hem.
Allt kommer undan vid de tillfällena.
Jag var kär i min bebis när jag var gravid, antagligen därför euforin dök upp, det var äkta kärlek.
Alla mår bra när de är kära, oavsett om det är i en vän, kille/tjej eller bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0