Blir så trött

Varje gång jag sätter mig med kurslitteraturen så blir jag så otroligt trött.
Förstår det inte riktigt.
Är inte trött innan, men så läser jag en sida och vips är jag dödstrött.
Spelar ingen roll om det är intressant eller inte heller verkar det som..
Jobbigt är det.
Funderar på om det säger något om att jag är trött i huvudet.
På riktigt.
Om det är så att jag blir så där dödstrött bara för att jag sätter mig ner och inte använder annat än ögonen och försöker använda hjärnan.
Eller är det kroppen som är trött då kanske?
Jag vet inte..
Allt jag vet är att jag har svårt att läsa min litteratur pga det.
Trist.
Men med lite fokus så ska jag väl klara av denna kursen oxå innan jag får sommarlov och kanske får vilat ut både kropp och själ lite.
Snart sommarlov!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0