Till skolan

Åkte en tur till skolan idag med Linda och Peter.
Vi hämtade ut tentorna och sedan åkte vi till Uddevalla igen för att ta en fika.
Kilade igenom et par affärer och jag fick köpt nya skor.
Min syster råkade få med sig mina andra till Göterborg när hon åkte hem igen.
Har ju mina vanliga skor här, men de är sådär sköna i värmen, fungerar inte med kjol heller.
Fick dessutom med mig ett par nya kuddar till soffan igen.
Undrar om man verkligen kan ha för många kuddar i sin soffa?
Tiili fick träffa Peter en snabbis och har äntligen lärt sig hans namn!
Nu har vi fått i oss mat och ska ta det lugnt hela kvällen.
De sista av mina beställda Disneyfilmer kom idag så det blir till att parkera rumpan i soffan och verkligen chilla.

Imorgon ska jag, om solen och värmen är kvar, lägga mig i solen och plugga när lillan är på dagis tänkte jag.
Med risk för att jag dör av värmeslag bara..
Nu blir det att plugga styrelseskick och politik igen.
Denna gången på svenska eftersom jag passade på att låna den svenska versionen av min akademikerengelska bok när jag var på skolan.
Visste inte tidigare att engelska kunde vara så fruktansvärt krånglig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0