Sporadiskt

Så kommer det se ut här under sommaren misstänker jag.
Tiden och lusten att sätta mig ner och skriva infinner sig inte riktigt.

I helgen har vi varit i Lysekil en sväng och innan dess såg jag inte mitt hem alls nästan på två dygn.
Men roligt har vi.
Idag är det städdags och imorgon ska jag se om jag kanske kan få tvättat lite.

Kommer en liten katt till på onsdag som ska bo här ett litet tag.
En av min systers katter.
Får se om han får stanna på heltid eller om han flyttar senare. Beror på hur han fungerar här hemma med oss och om jag blir kär eller inte.


Kommentarer
Postat av: Freja

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-13 @ 08:11:31
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0