Skor!

Skor i massor.
Jodå!
Jag har köpt skor till både Sprattlis och till mig.
Ett av mina par gav mig skoskav från helvetet dessvärre.
Men det löser sig väl med tiden hoppas jag.
Så köpte jag ett par högklackade skor till mig oxå.
Kunde inte låta bli, de är så sjukt snygga!
Blir väl inte mycket användande av dem, men det kommer bli av, för jag har flertalet gånger svurit över att jag inte haft ett par snygga högklackade skor.
Läskigt bara, ska ju klara av att gå i dem oxå!
Sprattlis är nöjd med sina skor verkar det som, hon med.
Känns bra om det inte vore för hålet i plånboken detta skapat, men ska väl inte gnälla.
Vart ju ändå mitt val att lägga pengar på det haha.
Jag hade faktiskt bara behövt ett par skor.
Lillans skor däremot var nödvändiga!

Kommentarer
Postat av: gubbfan

Men snälla!

Har du inte förstått att om det var meningen att vi skulle gå på tå hade vi redan från början varit försedda med hög klack.

Varför förstöra ett par snygga flick/tjej/dam-ben och -fötter med en högklackad sko?

Det är inte snyggt!

Men jag är väl en gamling som tycker att det är snyggast barfota.

.

Men var rädd om dig när du försöker gå med de där skorna. Det är lätt att kliva fel och så sitter man där med brutet ben.

Uschinamej!

2011-07-04 @ 09:50:18
URL: http://gubbfan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0