Shoppa

Fått handlat lite idag.
En fika på stan med Maria förvandlades till att handla lite hehe.
Så Lillan fick en ny klänning och ett par leggings.
Köpte ett par kuddar till soffan och ett par kuddar till sängen när jag ändå var igång.
Jag fick köpt mig en ny mascara för första gången sedan jag minns inte när.
Sminkar mig ju så otroligt sällan att mina mascaror faktiskt hinner torka ut innan de tar slut.
Nu var det verkligen dags för en ny dessutom.
Vi får se om min kamera väljer att samarbeta med mig senare så kanske det kommer upp ett kort på Sprattlis i den fina, fina klänningen hon fick av Maria i present.

Nu är det dags för något så tråkigt som att tvätta istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0