Midsommar

Midsommar har kommit och gått.
Haft en underbar midsommar hemma i Lysekil.
Nu är vi tillbaka och helt slut båda två.
Sprattlis har varit trött, väldigt trött och jag med.
Skulle varit på styrelsemöte på dagis ikväll men vill inte släpa ut Lillan vid den tiden när hon haft en så trött dag som hon haft idag.
Så vi stannar hemma och lägger oss väl framför en disneyfilm, lagar mat och bara chillar lite.

Imorgon blir det in till skolan en sväng och hämta tenta och låna en bok eller två.
Skolan slipper jag inte undan.

Tiili pratar så mycket och så bra nu.
Känns som att det kommer nya ord varje dag och när det inte är ord så pratar hon på ändå.
Hon verkar förstå precis ad hon säger även om inte jag förstår allt ännu.

På midsommardagen var min fina syster Cindy barnvakt så jag kunde ta mig ut för första gången på länge.
Jag hamnade på havsbadet med Maria och Ogge.
Hade riktigt roligt och gick inte hemåt förens klockan halv sex på morgonen.
Blev inte många timmarnas sömn inte eftersom jag blev väckt vid halv nio igen haha.
Men det vart det värt.

NU ska jag laga lite mat till mig och min söta docka.
Ska testa något nytt oxå så får se hur det blir.
=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0