Klockan 04.00

Blev väckt av en hysterisk Sprattlare klockan 4 i morse.
Det gick inte över heller.
Först klockan 7 somnade hon om  och när jag då skulle försöka sova så var det inte lätt.
eftersom detta gjort mig mer eller mindre död i hjärnan har hela dagen spenderats inne.
Den kommer även att fortsätta göra det.
En sväng till affären är nog allt jag komer orka lägga krafter på.
Känns så tråkigt bara att inte orka något när det är så fint väder ute.
Det är ju idag man ska orka vara ute och leka ju.
Men energin finns knappt till att gå mellan köket och vardagsrummet.
Får roa Lillan med ett bad senare som kompensation.
klockan 04.00 är inte ens morgon, det är mitt i natten fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0