Trådlösa

Så har jag äntligen fått igång det trådlösa bredbandet i mitt hem.
Sitter med en dator som tillhör min syster men som överväger att byta ägare - till mig.
Jag behöver en liten bärbar dator till skolan. Det är så lätt att ha med sig det istället för att alltid samla anteckningar med penna och papper.
Dessutom har jag en liten vag känsla av att jag kanske skriver snabbare på datorn än med penna och papper.
Enda nackdelen jag kan hitta med datorn än så länge är att den saknar office paketet.
Men det har jag ju överlevt utan på min stationära så det ska väl gå här med.

Barnen vart lite sega med att somna igår men det blev en mysig kväll till sist iaf.
Nu springer de omkring här och leker i godan ro.
Sötaste kusinerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0