Lite trött

Är rätt trött.
agen har nyss börjat.
Vet inte vad man ska hitta på faktiskt.
Solen skiner så inne borde jag inte vara.
Jag hoppas Maria kommer hem idag från sin lilla trip utomsocknes.
Mikael kom upp igår vilket gladde mig, hans semester är slut så det blir väl inte lika intensivt umgänge nu.
Den människan är fantastisk på att sova.
Tre larm och jag som sparkar på honom.
Tre larm.
Sovande kille haha.
Otrolig.
Men upp kommer han iaf.
Det är huvudsaken, även om det tar lite tid.
Jag är trött, jag som inte behöver vakna av något larm (även om jag gör det då hans larm är mardrömslika), framförallt behöver jag inte gå upp bara för at larmen börjar tjuta.
Nästan tre timmars sömn mer får jag, men likväl trött.
Stackaren att behöva kliva upp så tidigt.

Lillan leker här hemma och är nöjd just nu, men något måste jag ju hitta på med henne.
En promenad ner till stan.
En sandlåda och gungor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0