Inte hemma

Ja jösses, nu har vi knappt varit gemma på flera dagar.
Hemma och vänt är nog det mesta.
Bara för att katterna skulle få sitt.
I övrigt har vi varit borta nästan hela helgen.
I Lördags tog vi oss en tur till Göteborg några timmar.
Sprattlis sov gott på tåget båda vägarna och verkade inte alls ha ont av sin åksjuka vilket var riktigt skönt.
Fick köpt mig ett linne och en t-shirt på rean på Carlings, mycket snyggt där!
På kvällen var det fest för mig och mys med Cami för Sprattlis.
Igår kom vi helt enkelt inte hem..
Fastnade med grill och sedan film. 
När filmen var slut så sussade Sprattlis gott och jag orkade inte ta mig hem och var mindre pepp på att väcka henne så sent för att flytta över i vagn och grejer.
Nu först är vi hemma igen och det är förvånandsvärt gott att vara hemma igen.
Nu ska jag bara få en tumme ur och löst så jag kan få hit bilstolen och vällingen som råkat hamna hemma hos stackars Maria.
Ska bli gött att sova i våra egna sängar inatt faktiskt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0