Fru

Varit med Maria idag.
Ätit lite och chillat under dagen, iaf om man bortser från att jag gått ner på stan och sedan upp igen i värmen.
Det var varmt kan jag säga.

Väl hemkommen fick jag äntligen tummen ur att diska och röja upp här hemma lite snabbt.
Pappas fru ska nämligen vara här över natten.
Hon vill inte vara ensam vilket är fullt förståeligt och Laila ska ta sig en sväng på fjorden.
Det kan hon behöva.
Slappna av och stänga av tankarna en stund.
Tiili somnade precis här brevid mig så nu får vi se vad vi hittar på Freweini och jag.
Mest troligt så kommer vi ta det lugnt framför tvn.
Jag är redan trött förvånandsvärt nog, måste vara värmen..
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0