Ute

Igår åkte jag hem till Lysekil för att gå ut på krogen en sväng.
Började hos Maisa och vi gick vidare till Anna på förfest.
Därifrån gick vi sedan till Kanten hela högen och på Kanten gjorde jag den angenäma upptäckten att Ogge hade tagit sig ut oxå.
Alla splittrades några timmar och jag hade jätte roligt hela kvällen faktiskt,
Vips var det stängningsdags och vi kilade hem till Anna på "efterfest" (- kaffe och te) ett tag och sedan gick vi till Maisa för att sova.
Blev dock inte så mycket sömn..
Tror att jag sov 20 minuter på hela natten sedan ringde klockan och det var dags att åka hem.
Aningens skakis och bakis när jag vaknade haha
Solen sken och fåglarna kvittrade när jag gick till bussen.
Dagen har jag slummrat bort på soffan så gott det gick med Lillan runt mig.
Hon somnade skönt nog oxå och sover ännu, vilket hon inte borde göra haha, men jag har inte mage att väcka henne.
Så lägger mig och myser lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0