Spring!

Idg har det varit ett jäkla spring på mig.
Ner till dagis för att lämna Lillan, till bussen.
In till Torp för att lämna in min kamera på lagning (redan) för att där få veta att om jag kommer in med alla delar innan imorgon så får jag en helt ny istället.
Bara att åka hem igen, plocka ihop resten som ingick och sätta mig på en buss till torp igen.
Syster hämtade upp och vi åkte hem till henne och inte långt därefter var det ner på stan, hämta Sprattlarn och så ta sig hem igen.
Nu springer vi ner och upp i tvättstugan.
Ett himla massa springande (bussåkande mest dock) idag med andra ord.

Fick mig en pratstund med Princess Di när jag var på torp och fick klämma på lite mage.
Sedan fick jag mig ju även en stund med trevligt tjöt med Syster Laila och Sanna.
Nu har jag huvudvärk och en gnällig liten Sprattlare som jag tror är trött trots två timmars sömn på dagis idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0