Proppar!

Vart lite irriterad i förrgår då jag lyckades klanta mig.
Det är nämligen som så att om jag sätter på både micron och vattenkokaren samtidigt så går det en propp här hemma.
Mycket irriterande men oftast är jag medveten om det och lyckas undvika problemet.
Dessväre klantade jag mig som sagt i förrgår och råkade göra misstaget.
Bara fr att upptäcka at jag inte hade några proppar hemma.
Inget att göra då det var sent på kvällen och gå och lägga sig.
Gick ner til konsum dagen efter, igår, för att där upptäcka att de inte hade proppar av den storleken alls och de skulle komma in tidigast på tisdag.
Lagom frustrerad eftersom det vart stängt nere i stan och jag inte hade lust att gå hela vägen till ICA och hoppas att de hade öppet.
Så inget ljus på toaletten och ingen vattenkokare eller micro.
Mycket störigt.
Idag fick vi äntligen tagit oss ner till Willys som hade öppet och jag köpte med mig massor av proppar ifall jag skulle klanta mig fler gånger, vägrar stå utan proppar igen.
Tråkigt inlägg men kändes skönt att få prata av sig det där haha.
Löjligt vad beroende man blir av micro och vattenkokare när man har barn..

Kommentarer
Postat av: Carina

Du kan väl plugga in vattenkokaren i ett annat eluttag som inte går på samma propp?

2011-01-09 @ 20:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0