Premiär

Premiärtur med vagnen idag.
Älskar den!
Har suttit med näsan i en bok exakt hela dagen medans Sprattlarn varit på dagis och gjort av med massa energi.
Hon sa inte ens hej då till mig när jag skulle gå igen när jag lämnade henne, ni kan tänka hon vart trött på mig efter ett par veckor hemma från dagis haha.
Är glad att hon älskar sitt dagis så mycket och jag gör det med, känner mig så trygg med att lämna mitt barn där så det är inte sant.
Nu börjar dockan bli trött dock, tär ju på krafterna att leka hela dagen.
Hon gråter och vill ha sin nappe.
Men icke.. Hon får hellre vara arg en stund då, för här blir det inget nanande innan klockan 20.
Har ingen lust med att hon somnar nu och vaknar om en timme igen, även om hon antagligen gör det oavsett om hon somnar vid 20 eller inte.
Lite rutin skadar ändå inte och nu är det snart helt och hållet tillbaks i gamla rutiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0