Ny Kurs

Idag påbörjades så nästa kurs.
Nu blir det samhäll för hela slanten i ett år om jag förstått det hela rätt.
Lite nya personer dök upp i klassen idag.
Dock är vi många färre trots det då alla som läser mot yngre åldrar nu försvann från vår klass.
En av de nya killarna verkade väldigt trevlig, de andra fick jag inte pratat med dessvärre, men det kommer väl.
Klumpiga lärarna hade fått för sig att lägga ett lit. sem redan nu på torsdag, enda problemet med det är att de flesta inte fått sina böcker ännu och några inte ens beställt dem eftersom de flesta brukar vänta tills vi varit på introt först, för att se vilka som faktiskt verkligen behövs och vilka man kan stunta i.
Tur för mig att Jasmin köpte den idag så jag kan låna den på Onsdag och försöka hinna läsa så mycket som möjligt i den innan Torsdag kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0