Nu har det banne mig vart tyst!

Ja, det har verkligen varit tyst från mig här i två dagar.
Orsaken har varit att jag varit mycket upprörd och inte haft någon tid att lägga på bloggen.
Det hade inte varit några roliga inlägg att läsa ändå.
Men nu är jag tillbaka igen och hoppas att humöret får lov att stanna uppe!
Orsaken till mitt upprörda humör har varit skolan som inte fungerat som jag velat, jag har varit ledsen och arg om vartannat.
Inget kul när dagis haft stängt så Sprattlarn fått vara hemma.

En liten uppdatering på Sprattlarn är att hon fattat vitsen med redskap.
Hon har förstått att hon ibland behöver något att stå på för att nå högre upp.
Mamma inte lika glad som Sprattlarn. ;) 

Kommentarer
Postat av: gubbfan

Vad har hänt?

Är det något som du kan fixa?

Eller bara stelbenta akademiker som du har att göra med?

I det senare fallet är det bara att bita ihop.

Och besluta sig för att ALDRIG bli så korkat dum.

2011-01-07 @ 21:09:49
URL: http://gubbfan.bloggplatsen.se
Postat av: Gubbfan

Alltså bara att bita ihop.



Ha en bra helg i alla fall.



2011-01-07 @ 22:26:38
URL: http://gubbfan.bloggplatsen.se
Postat av: Liw

Sv: skönt är kanske fel ord men det är ändå det att se att det inte bara är jag som tycker snippa är en omskrivning av snopp. Och visst du har rätt, snopp/kuk är ju bara pinnen, eller som det ska heta på Familjeliv, kärlekspinnen. Nä så länge vi inte förlöjligar könen så funkar ju egentligen vad som helst? Eller?

2011-01-08 @ 12:01:25
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0