Leka!

Idag har vi fått upp en tv på väggen. Nu ska bara den andra ner i källaren så blir hemmet lite nmer normalt igen.
Ser inte kul ut med en tv på golvet haha.
Tusen tack till pappa som satte upp tvn för mig.
Sprattlarn var lycklig över att morfar var på besök och var mycket intresserad av allt pillande på tvn.
När han var klar okuperade hon morfars knä och han fick nära nog slita sig härifrån när det var dags att åka.
Hon gillar sin morfar.

Sedan kom Camilla och Nova och lekte med oss.
Sprattlarn var överlycklig över leksällskapet och det samma var jag.
Flickorna lekte bra ihop även om de som de flesta andra barn stal saker av varandra hela tiden.
Lite koll får man ju ha på dem även om det går bra nästan hela tiden.
Jag är mycket glad över sällskapet idag!
Fick även modet att sätta på Sprattlarn halsbandet hon fick av sin morfar i födelsegåva.
Har inte vågat det innan, men nu får det bära eller brista, annars hinner hon ju växa ur det utan att det alls hinns bli använt.
Men visst är jag lite rädd att det ska gå sönder och försvinna, hade ju varit jättetråkigt om det hände...

Imorgon kommer Lillans farfar på besök oxå.
Mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0