En sväng

Lämnade Lillan på dagis och åkte till Lysekil idag.
Var en tur hem till Linda och drack lite te och tjatade.
En sväng till skolan och varna dem om att jag kanske dyker upp nästa vecka ifall jag inte hunnit få plats på en annan skola innan dess.
Sedan hem till mamma och ner och handla.
Känns gott att komma hem en sväng eftersom jag då får möjlighet att köra lite bil, blir ju inte så ofta nu när jag inte har bil i närheten längre.
Saknar att köra lite.
Mamma och jag åkte åkte snart mot Uddevalla igen.
Ett stopp på Babyproffsen för att köpa nya nappar och flasknappar till Sprattlarn.
Hem och lämna kassar och sedan hämta lillan på dagis.
Sprattlarn blev jätteglad att få se sin mormor på dagis och pussades och kramades med henne.
Sedan gick jag och Sprattlarn hem och Mormor/mamma körde tillbaka till Lysekil.
Tack mamma för hjälpen idag!
Nu blir det en lugn kväll utan så mycket att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0