Nya

Idag fick jag äntligen köpt mig ett par nya skor!
Det var faktiskt på tiden, behövde nya låga skor som funkar till allt.
Var inget planerat inköp utan helt spontant.
Satt och pluggade med Peter på Espresso House och skulle hämta Lillan på dagis innan vi kilade hem och åt något ordentligt.
Fick för mig att jag ville in snabbt och kika på skor, snubblade över dessa och vips, mindre än tio minuter efter att vi gick från fiket så var vi ute på gatan igen och jag hade nya skor.
Vet inte riktigt hur det gick till haha men nöjd är jag.
Peter vart nog en aning chokad över att det finns kvinnor som är så snabba i en affär hehe.
Glad jag!

Nu har vi haft myskväll och jag har som vanligt stoppat i mig för mycket gott.
Borde skärpa mig med det där helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0