Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Jag har nog två sådana faktiskt.
Den ena är från när jag var liten.
Inte så skarp alls.
Men jag fick en saccosäck av mina föräldrar.
Röd var den och jag älskade den!
Tack igen Mamma och Pappa, även om jag inte har kvar den så minns jag den och det var nog den bästa present en liten flicka som jag kunde få.

Min andra födelsedag är mycket närmre i tid.
Det var min 25-årsdag.
När mina vänner faktiskt samlades för en gångs skull.
Inte exakt alla, eftersom många har barn och det kan vara lite kruxigt, men de flesta iaf.
Det sker inte så allt för ofta att de springer in i varandra mina vänner.
Men det var en bra födelsedag!
Dels för att de faktiskt tyckte bra om varandra vilket jag hade oroat mig lite för, dels för att vi faktiskt hade kul ihop trots den saliga blandningen av människor som vi är, eller kanske just därför.
Tackar mina fina vänner än en gång för att ni är så underbara och alltid finns där för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0