Dag 16 – Min första kyss

Oj jösses.
När jag var liten åkte jag på kollo på sommrarna.
Älskade och hatade kollo.
Survor, Ali, alla roliga kompisar man fick.
På kollo träffade jag Sebastian.
Det enda jag egentligen minns är att han var blond.
Mer minns jag verkligen inte..
Inga ansiktsdrag, ingenting.
Men där fick jag min första kyss.
På gröna trappan i solskenet.
Minns inte alls vad jag tyckte om den heller.
Men så var det.
Tänk vad minnet är lustigt.
Jag minns vad han hette, jag minns vädret och platsen.
Men jag minns inte honom...
Minns inte heller min andra kyss, eller ja, andra killen jag kysste, ingen aning.
Undrar vem det var..
Funderar på hur gammal jag kan ha varit det året på kollo som första kyssen kom.
Så särskilt gammal kan jag inte ha varit ändå.
Lite undersökning senare så luskade jag nu reda på att jag var 12 år gammal.
Där ser man...
Haha


Kommentarer
Postat av: mi

Tänk, tycker det är såååå skönt att höra att det inte är enbart mitt minne som "bryter". Även om du tycks minnas mycket mer än mog från den tiden. Shit.... Minns inte nått nästan :

2011-02-26 @ 00:10:58
Postat av: cathy

Sebastian han liknade karamellkungen. Blond,smal och lite kortare än vad du var. Har kort på honom.ska leta fram den för din skull ;-)

2011-02-26 @ 14:23:39
URL: http://nattstad.se/cathy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0