Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Jomen precis!
Så är det.
Idag har jag haft på mig en rejäl bakfylla.
Inte varit riktigt människa på hela dagen och lär väl inte bli det heller.
Men jag hade en bra kväll igår och kom inte i säng förens fram på morgonen.
Så bakfyllan vart värd att ikläda sig idag.
Huvudvärken som jag hade på mig när jag vaknade var inte av denna värld.
En tablett och massa vatten senare kunde jag ta av mig huvudvärken.
Mammarollen har jag knappt behövt ta på alls idag.
Världens lugnaste vart Dockan när hon kom hem på eftermiddagen.
Bakat scones och bara slappat hela dagen.
Det har varit en fin dag.
En bra dag med mjuka kläder och mjuk hjärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0