Dag 04 – Det här åt jag i dag

Gårdagens inlägg är detta.
Men vad åt jag då?
En stor portion lugn.
En stor portion tvätt.
En gigantisk portion oro..
Lillans feber verkar inte vilja ge med sig.
Funderar på att ringa bvc och fråga om det är normalt att ett barn har feber fem dagar i sträck.
Jag var orolig igår.

Om man istället pratar om sådant som kom in i min mun igår så var det en bit äpplekaka och två bullar.
Och massa te.


Idag var Lillans feber borta när vi vaknade men jag tänker inte ropa hej innan hon varit feberfri hela dagen och kan få gå till dagis imorgon.
Jag behöver skriva rapport.
Hon behöver vara frisk eftersom jag inte känner igen mitt barn så som hon var igår.
Mitt annars så överaktiva barn satt i soffan hela dagen igår och lekte inte överhuvudtaget.
Helkonstig var hon...
Men just nu verkar hon en aning bättre.
Snälla säg att det får hålla i sig!


Kommentarer
Postat av: Petra

Inte roligt när de små är sjuka :( man känner sig så maktlös. Felix hade feber ons- sön, har hittills varit feberfri idag. Snuva, hosta och verkar som halsont oxå.. Samma som mamma :(

2011-02-14 @ 15:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0