Utvärdering

Bad mina elever göra en utvärdering efter proven som jag hade med dem.
En utvärdering på mig.
Det var helt värt det!
En del kritik, som jag kan se är ärlig och som jag verkligen kommer ta till mig av!
Men även lite ros vilket gjorde mig mycket glad.
Kritiken var i de allra flesta fall så fantastiskt välformulerad och ärlig, så även om det självklart är jobbigt att få svart på vitt att man gör vissa fel så är det ändå så mycket värt att få läsa det.
Så jag har en möjlighet att tänka på detta och verkligen försöka ändra på det till nästa gång jag ska ut på VFU.
Men oxå självklart inför när jag ska ut och arbeta som lärare.
Om någon av mina elever skulle få för sig att Googla mig (man vet aldrig med it-generationen ;) ) och hamnar på denna sidan så vill jag redan nu säga ett stort TACK!
Annars kommer tacket att komma när proven är rättade och ska lämnas tillbaka.
Är väldigt tacksam över att klasserna har tagit emot mig och varit så rara som de varit mot mig trots mina fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0