Snart

Snart kommer Mikael hem så vi kan fixa oss för att åka mot Lysekil några timmar.
Julfirande med min familj står på schemat.
Just nu skulle jag nog mest vilja strunta i alltihop.
Men det är bara för att jag är trött och det känns som om hemmet förfaller för varje sekund som går..
Jösses vad jag längtar tills vi flyttar till vår stora gemenskamma lägenhet i April.
När man kan röra sig igen.
Nu är det prylar exakt ÖVERALLT!
Att Lillan har sitt lekrum i vardagsrummet (som inte är så stort ska tilläggas) är inte toppen...
Mycket frustrerande.
Men bara fyra månader kvar, sedan har hon ett eget rum där hon kan ha sin egen säng och alla sina leksaker.
Då blir det "bara" de leksaker hon drar ut från rummet i övriga lägenheten och det är ju inget mot att ha ALLA i hela längenheten alltid.
Längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0