Matbord

Idag fick vi ett litet ryck när vi vaknade.
Vi åke och köpte oss ett Köksbord.
Så nu är första gemensamma möbeln införskaffad.
Känns verkligare och verkligare detta med att vi ska flytta ihop nu.
Riktigt nöjd är jag med valet än så länge.
Mikael mygger ihop det nu så vi får se hur det ser ut, nyfikna som vi är. Vi kommer ju ändå bo här hos honom en månad innan det är inflytt i den nya lägenheten.
Har jag berättat det föresten!?
Vi har hittat en lägenhet nu!
Själv ska jag roa mig med att plugga lite nu när Mikael byger för sedan ska vi på Julbord hos vänner under kvällen.
Hade hellre byggt bord än att plugga jag..
Lillan är hos Freweini över natten.
Tjing från en glad mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0