Jul

Jul har det firats i två dagar.
Imorgon är det på det igen.
Vi har varit på Orust hos Mikaels familj, den ena halvan av den iaf.
Att jag hade ont och så blev bättre under kvällens gång men försvann dessvärre inte helt.
En natts sömn till gjorde susen dock.
Julafton vaknade jag frisk och kry om än trött.
Blev en mycket bra Julafton med god mat och glada människor.
Lillan fick träffa tomten för andra gången i sitt liv.
Inte rädd en sekund!
Hon vart så glad att han kom.
Satt i knät, kramades och pussades.
Lyckligt barn.
Kort kommer när jag lurat min man att tömma mobilen.
Jag glömde ju såklart min egen kamera nämligen.
Sprattlarn fick många klappar och var lycklig.
Jag själv fick några oxå men bäst av allt var den jag fick av Mikael.
En ny vinterjacka, vilket jag verkligen var i behov av.
Finaste killen som är uppmärksam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0