Fullt upp i helgen

Jag kommer få fullt upp i helgen!
Det blir till att rätta prov för två klasser (ovan som jag är lär det ju ta sin tid..).
Jag ska skriva på min VFU-rapport.
Vi ska titta på två lägenheter.
Min syster har krävt ut att jag ska baka lussebullar.
Min pappas änka ska flytta till egen lägenhet och jag ska hjälpa till.
Jag ska tvätta.
Någonstans mitt upp i detta så ska jag oxå försöka hinna vila ut en aning!
Min VFU period är slut men jag ska ändå tillbaka tre dagar nästa vecka för att ta igen närvarodagar från förra perioden när det blev struligt. Plus att jag ska vara på högskolan de andra dagarna.
Dessutom ska vi titta på en lägenhet på Tisdag igen.
Mycket tittande nu, det kommer ju äntligen ut lite lägenheter i månadskiftet oxå.
Håll en tumme för att vi vill ha och får en av dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0