Vardagen

Det känns som om vardagen kryper på.
Lilllan till dagis imorse och jag mötte upp Erika för att plugga.
Senare blev det en fika med Ogge och Maria.
Ogge och jag slösade lite tid innan det var dags att hämta Sprattlis igen.
Jag skulle ha tvättat idag egentligen, men hittar inte orken till det.
Så istället väljer jag att ta det lugnt under kvällen och bara vara.
Tiili har fått i sig mat och fått sig en dusch.
Så nu är det en blöja som ska på och invänta tröttheten, så får hon välling och jag hoppas att hon somnar en bra tid.
Känns som att hennes sovrutiner på kvällarna borde bli bättre nu när dagis är igång igen!
Ett litet ps måste jag få skriva in här, Jösses vad sand det är överallt på barnet när hon kommer hem från dagis.
Sand i håret (vilket ger mig groteska rysningar!!!) och massa sand innanför blöjan..
Bläk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0