True Talent

Trött jag blir.
Såg fram emot starten av detta program, men måste säga att jag är besviken!
Inte på hur de tänkt sig programmet för det var ju det som lockade mig.
Men det är ju reklampaus var femte minut!!
Inte nog med det så upprepar "berättarrösten" sig konstant, ungefär var femte minut säger hon om inte exakt samma sak så iaf så nära det kan bli utan att vara exakt.

Nu vart jag dessutom lite upprörd över att en fantastisk röst åkte ut precis. Hade folk tappat sina öron i fem minuter eller?
Verkar vara låtvalet mer än rösten som gör grejen tycker jag dessvärre..
Rösterna läggs på låtar de känner igen, känner de inte igen låten så åker personen ut.
Jag är besviken faktikst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0