Skit

Gjorde omtentamen nu nyss och det känns som om det gick raka vägen åt H***e igen..
Gräver ner mig ett tag, vill inte mer.
Pluggat som en liten dåre och ändå får jag inte till det.
Nu kan jag inte vara dödssäker innan dess jag fått tillbaka resultatet.
Men magkänslan säger väldigt mycket oftast.
Så räknar inte med annat än att jag får göra om den igen.
Om jag alls får fortsätta. Vet ju inte hur många poäng tentan är av kursen.
Skit oxå.
Nu vill jag inte mer.
Vill bara släppa denna kursen och få börja med nästa.
Men vem kan släppa något när man inte är klar med det troligtvis?
Oavsett om jag har klarat den (not!) eller inte så är det ändå minst två veckors helvete innan svaret kommer.
Hoppas ni alla mår bättre än vad jag gör idag iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0