Så mycket bättre

Har haft en fantastiskt mycket bättre dag idag än igår.
Igår kväll var det dags för styrelsemöte på dagis som dessvärre alltid drar ut på tiden något fruktansvärt vilket i allmänhet får mig på sämre humör dessutom. Min hjärna orkar inte koncentrera sig mycket mer än en timme om jag inte får en paus.
Finaste Maria hade Sprattlis undertiden, tusen tack till henne!
Så efter att jag hämtat Lillan så tog vi oss hem till Mikael.
Fruktansvärt skönt  att vara hos honom.
Det är skänt att få vara med honom efter en skitdag, han får mig att glömma det dåliga och njuta av nuet mer.

Idag har klasskompisar varit här och pluggat.
Räkor har det förtärts och vin på kvällen dessutom.
Varit en fin dag med människor jag tycker så väldigt mycket om!
Peter blir kvar över natten eftersom han "lurats" i vin under kvällen hehe.
Inte värt att sätta honom på en buss mitt i natten när han bor ute i skogen haha.
Så mer plugga är det som gäller imorgon även om man har noll motivation när man inte ens vet om man ska få läsa kursen egentligen eller inte...

Är glad för min bra dag efter min så dåliga dag igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0