Röj

I fredags åkte jag mot Lysekil.
Natten spenderades hos min mor, vilket dessvärre inte är ultimat på en smal soffa med barn och sedan katter överallt.
Inte mycket sömn den natten.
Lillan vaknade redan 05.45.. Eller ja, det var då jag lyckades ta en tit på klockan iaf.
Upp till huset för att röja.
Pappa har helt fantastiska kompisar och syskon som kom upp och hjälpte oss att greja.
Mycket blev sålt till gubbarna som var där vilket känns skönt.
Ju mer som kan stanna runt omkring oss desto bättre känns det.
Nu är det bara saker kvar som ska säljas till förste bäste ungefär.
En husvagn, två båtar och ett hus.
Vi har inte ordnat upp något på insidan ännu, men det blir nästa projekt.
Utsidan vart prio ett i lördags.

Kom hem igen på kvällen till Uddevalla och fick sovit en hel del.
Lillan var snäll och gav mig sovmorgon.
Igår blev det umgänge med Maria på dagen och framåt kvällen kom Mikael upp.
Saknat honom massor.
Bara några få dagar är för lång tid borta från honom.
Jag behöver ha honom nära.

En natt till i Uddevalla blir det sedan är det dags att åka tillbaka igen för begravning som står på Onsdag.
Ska nog gå bra.
Blir nog bra..
Allt löser sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0