Plugg

Det är inte så mycket annat som sker nu.
Jag pluggar.
Igår kom Veronica och Fanndis in och pluggade med mig och idag har jag suttit med Erika och pluggat igen.
Tack gode gud för Erika!
Det värsta med pluggandet är att man behöver pausa med jämna mellanrum för att inte bli knäpp.
När man väl tar en paus så är man dessvärre osugen på att ta upp det igen.
Men det är bara att göra.
Det känns som att det sitter bätre nu iaf.
Bara att hoppas att min känsla är rätt.
Men tentan oroar mig något fruktansvärt..

I övrigt har vi sovit hos Mikael ett par nätter nu.
Gott att komma hemifrån verkligen.
Förvånandsvärt nog så blir jag väldigt trött där och har somnat i soffan tidigt (för mig) båda kvällarna.
Helknas, men säkert värt.
Antar att jag behöver det om jag nu somnar så.
Aldrig varit en soffsovare innan.

Tiili var inte så glad över att lämnas på dagis idag, men annars har hon varit glad varje dag sedan hon fick börja igen. Dagis är toppen på alla sätt.
Det är skönt att vara tillbaka i rutiner igen även om det nog blir ännu bättre när skolan kommit igång ordentligt.
Sötungen har lärt sig att säga "Blyg" nu.
Gullungen är inne i en blygperiod, en riktigt jobbig sådan period, för henne.
Stackarn, hoppas det släpper snart.
Gällande ord så flyger de ur henne numera.
Massa massa ord hela tiden.
Hon har dessutom blirit ritkigt bra på det där med olika fordon, Bil, Lastbil och Tåg är roliga grejer.
Kan ju bero på att jag gärna berättar för henne om vad vi ser när vi är ute och går och i denna staen så går man nästan alltid bredvid en större väg.
Tåg är favoriten, roliga grejer det där tydligen haha.

Där har ni fått en lite update om oss iaf.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0