Orolig..

Oron är stor.
Jag är livrädd för att en enda tenta ska stå ivägen för hela min utbildning.
Det är flera stycken i klassen som har gamla oklarade grejer som ligger och väntar.
Men just precis denna kursen har de utformat annorlunda mot alla andra kurser.
Jag fattar det inte, vad hände där, hur tänkte högskolan?
Det måste ha blivit något fel någonstns..
Men vad hjälper det när byråkratin ligger på topp..?
Suck, det kryper i hela mig..
Avskyr detta.
Att hela klassen står utan pengar gör ju inte saken bättre heller.
De vägrar skriva in en enda student på nya kursen innan de rättat alla tentor.
Det innebär att även de som klarade tentan första gången blir straffade.
Den skolan alltså..
Hoppas verkligen att de bara har gjort ett (två, tre?) misstag och rättar till dem snabbt.
Folk har inte råd att gå utan pengar hur som helst!
Måtte detta lösa sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0