Några dagar..

Ja det har nu gått några dagar sedan jag skrev sist.
I helgen var det dags för mig att ta mig utanför Uddevalla.
Åkte med Mikael och Ogge ut till Orust då deras vän Erik fyllde 25.
Underbar fest måste jag säga!
Glada, goa människor, lekar, tipspromenad och mat.
Mikael och hans band spelade så jag fick höra dem äntligen oxå =)
En brasa blev det oxå som vi satt vid senare.
Hade jättetrevligt och vart riktigt nöjd.
Fantastiska föräldrar Erik har som planerat allt och ordnat.
Frukost och lunch fick vi serverat dagen efter dessutom.
En riktigt bra helg har det varit.

Nu ska jag göra klart min tråkiga tvätt, sedan ska vi gå till Mikael och sova där inatt =)
Imorgon är det plugg för hela slanten, då kommer det in klasskamrater och pluggar med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0