Inte bättre

Inte blev dagen mycket bättre när jag kom hem heller..
Frysen hade stängt av sig.
Hur har jag ingen aning om, men det var bara att slänga allt som låg i den.
Huvudvärk och trött.
Fick lagat mat iaf.
Mycket tack vare att lillan somnade tidigt.
Vaknade idag med huvudvärk.
Tur att det finns musik.
När jag har huvudvärk så sätter jag på musik, för det jämnar ut alla ljud som annars är så jobbiga.

Enda bra med dagen igår var fikan vi tog efter tentan.
De flesta av oss som gjorde om den tog oss en fika och pratade skola och annat kul.
Blev några timmar.
Mycket trevliga timmar.
Men bussen jag skulle ta hem fastnade såklart i köer så att jag blev försenad till dagis.
Inte mycket som blev rätt igår med andra ord..
Får se hur denna dagen blir.
Startade ju inte så bra tyvärr då.

Kommentarer
Postat av: gubbfan

Men snälla!

Gick det inte att rädda det som legat i frysen?

OK att glass, som MÅSTE vara en viktig sak i barnfamiljers frysar, inte går att rädda. Men annat?

Har du inte CSN eller föreligger en privat förmögenhet att ösa ur? CSN är inte mycket att leva på.

Men resten av maten borde väl gått att laga till och frysa färdiglagat sedan?

Men det är klart, om det var färdiglagat redan...

Eländes elände!

Men vi håller i alla fall en tumme för att du gled igenom tentan med godkänt.

2011-08-29 @ 11:51:28
URL: http://gubbfan.bloggplatsen.se
Postat av: gubbfan

Vad gäller frysen så var det väl inte så mycket att göra då. Synd i alla fall, verkligen jobbigt sådant där.

Men tentan!

Vad i .... sker då?

Du menar att det är kört om du inte klarar den?

Men utbildning till lärare?

Menar de att det hänger på en sketen tenta?

Det är ju inte klokt.

Känns verkligen som Jan Björklunds skola!



Vad skall du jobba med då?

Försörjning för dig och Tiili?

Alla CSN-skulder?



Ja men...

2011-08-29 @ 15:35:37
URL: http://gubbfan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0