Igår

Planen var igår när jag kom hem att jag skulle skriva ett inlägg när Lillan väl hade somnat så jag fick mina händer fria men eftersom jag somnade samtidigt som Sprattlis så blev det aldrig av.
Cindy kom på fredagskvällen och sov över här.
Mikael kom han med, så det blev några timmars uppesittande.
I lördags morse (igår då) så bar det av till pappas hus.
Det skulle grejas där igen.
Häcken blev klippt och allt ihopkrattat och ihopsamlat till bränning.
Saker flyttades i massor och bären blev plockade.
Alla var helt slut när vi var klara, då åkte vi hem till vår farbror Lennart.
Honungsprovning blev det.
Haha han är så söt.
Han har egna bin och gör därmed egen honung.
Jag och Cindy fick oss en liten rundvandring och så drack vi te med hemmagjord honung i.
Mycket gott var det!
Dessutom fick jag smaka på hans lila experiment.
Honung med Whiskey i! Sjukt gott var det trots att jag inte annars är något fan av drycken, men blandat med honung var det toppen.
Kände mig lite som Nalle puh när vi satt där och smaskade honung hela högen =)

Sedan åkte vi hem.
Jag var helt slut i hjärnan och kroppen efter dagen.
Skulle lägga Lillan och la mig således bredvid henne i soffan och tittade lite på tv.
Slockande totalt!
Vaknade någon timme senare och stängde ned och släckte allt.
La mig i sängen och somnade snabbt om igen.
Helt slut som sagt.

Det var skönt faktiskt, för iom att jag var så trött så saknade jag inte heller varken sällskap av Mikael å kvällen eller hans kropp bredvid mig under natten.
Första gången på länge som jag inte saknade honom massor.
Tyckte det var lite skönt faktiskt.
Det är inte bra att sakna för mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0