Idag

Idag vaknade jag med träningsvärk i hela kroppen.
Värst i min högra hand typiskt nog med tanke på att jag då antagligen oxå överansträngt min redan kassa handled.
Tack o lov så känner jag inte av den idag.
Maria ringde och ville ta en fika så vi har spenderat tid med henne under dagen.
Lillan var lycklig eftersom hon saknat Maria och hennes katt Motor väldigt mycket nu när vardagen krupit inpå.
Torkel har åkt idag då han har hittat sitt hem nu och allt har återgått till det normala.
Tossen är lycklig då det innebär att han har fått tillbaka Sprattlis som sin bästaste vän igen
Hon svek honom där ett tag dessvärre.
Tvätten är klar och nu är jag trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0