Första!

Det vart en mysig dag igår.
Tog med mig Dockan ner mot stan för att hämta upp Ogge.
Sedan traskade vi runt i stan en stund tillsammans, låg i hasselbacken en stund i solen, gick till lekplatsen så Sprattlis fick leka lite och sedan gick vi "hem" till Ogge igen.
Kom på oss med att vara hungriga så kilade ner till Pizzerian och åt lite mat.
Eller lite föresten.
Jag som aldrig klarar att äta en hel pizzan annars fick faktiskt i mig en hel denna gången.
Sedan kom Mikael och hämtade oss.
En tur till stranden på kvällen blev det.
Mitt första dopp i havet på en massa år blev det och det var skönt!
Lillan tyckte däremot att det var äckligt.
Hon som annars brukar älska att bada.
Men iofs var botten inte nå vidare mysig och hon var nog lite trött hehe.
Men hon var med på att bli doppad iaf en gång, sedan ville hon inte mer.
Vi åkte hem. Släppte av Ogge och åkte hem till mig och duschade.
Vi tog oss ett par lugna timmar hemma, Mikael och jag, innan vi gick och la oss.
Var rätt så tidigt i säng (för att vara oss) men ändå helt slut i morses båda två.
Tur jag har som fick sova ett par timmar längre än han iaf.
Stackaren hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0