Trött

Vaknade och ville bara strunta i att gå upp.
Men det finns inte på kartan så var bara att ta sig i kragen och slita sig ur sängen.
Piggnade till och mötte Erika när jag lämnade Lillan på dagis, så hon plockade upp mig och vi åkte til skolan.
Det var nice så fick vi pratat av oss lite innan skolan började och jag slapp ta bussen.
Föreläsningen var intressant men jag blev väldigt trött under den.
Så vi satt som zombies de flesta av oss som kom dit idag.
Det var i allmänhet väldigt tomt på folk där idag.
Bara förmiddagsföreläsning idag så vi åkte hem i solen och satte oss på fiket och pluggade.
Två trötta studenter som har allt annat än skola i huvudena egentligen.
Fick läst lite iaf, frågan är bara hur mycket jag faktiskt förstod av det.

Hämtade Tiili på dagis och sedan har vi chillat här hemma.
Hon är fortfarande vaken och klockan är 19.19.
Verkar inte vara på sovhumör ännu heller, så den där extra halvtimmens sömn på dagis har nog inte skadat.
Får se hur det blir nästa vecka med sömnen.
Kvällen kommer vara fortsatt lugn om jag får bestämma.
Blir nog att jag lägger mig tidigt oxå med tanke på hur trött jag varit under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0