Syster

Tog mig upp till syster och slappade på hennes altan i solen medans Sprattlarn lekte i sandlådan.
En promenad fick hon släpat ut oss på oxå.
Kilade förbi hennes nya lägenhet som hon flyttar till i månadsskiftet.
Lillan har inte sovit fören vi satte oss på bussen hem igen.
Sussar i soffan nu.
Sötungen.
Hon är så fin att jag blir tokig.
Snart dags att väcka henne dock.
Tvätt att ta itu med nu, ett helt berg dessutom.
Gott att få undan det ska det bli iaf.
Lillan är piggare och förhoppningsvis kommer det fortsätta så.
Haft några riktigt dåliga nätter det senaste.
Minns inte sist jag fick sova känns det som.
Så sätter mitt hopp om sömn till denna natten.
Om vädret fortsätter på detta sättet så kommer jag nog släpa mig ut en hel del.
Skadar inte heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0